يکشنبه 6 خرداد 1397
ن : bamana

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری سال هاست در دکوراسیون داخلی خانه ها و دکوراسیون مغازه استفاده می شود و شاهد کاربرد روز افزون آن هستیم به طوری که با پیشرفت روزافزون دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری به یکی از متریال های اصلی تبدیل شده این نوع دیوار پوش به دلیل داشتن مزیت هایی مثل تنوع بالا در سبک، طرح، رنگ، مدل و کیفیت، تنوع در قیمت و همچنین قابل شستشو بودن آن در دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب شده است.

نحوه ی انتخاب کاغذ دیواری کار سختی است به دلیل وجود تنوع بیشمار وجود طرح، رنگ، جنس و شرکت های متنوعی که در بازار موجود است کار شما را در انتخاب مشکل می کند يكي از مهم‌ترين راه‌ها براي‌ آسان‌تر شدن انتخاب کاغذ دیواری، اين است كه شما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها براي انتخاب و خريد، ايده و طرحي واضح و شفاف از آنچه مي‌خواهيد داشته باشيد و از یک طراح یا گروه دکوراسیون داخلی برای سهولت در انتخاب رنگ و طرح آن به نسبت لازم منزلتان کمک بخواهین. همچنین برای نصب آن هم یک فرد ماهر و نصاب باید در نظر گیرید زیرا نیاز به چسب مخصوص و دقت و مهارت کافی در این کار است، شاید این فکر در ذهن شما ایجاد شود که چرا با وجود سختی در نصب آن کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی جایگزین رنگ آمیزی شده است، يكي از مهم‌ترين دلايل استفاده از کاغذ دیواری اين است كه طرح‌ها و رنگ‌هايي كه به وسيله كاغذ ديواری مي‌توان روي ديوار به وجود آورد، در حقيقت با نقاشي ديوارها غيرممكن است.

به دليل وجود تنوع بسيار زياد كاغذ ديواری ها هنگام خريد، مهم است كه حتما قبل از خريد ايده و طرحی را در ذهن داشته باشيد و بدانيد كه چه مي‌خواهيد. براي اين كار از مجلات و وب‌سايت‌هاي دكوراسيوني بازديد كنيد و تصاوير فضاهايي كه در آن ها از كاغذ ديواری استفاده شده را ببينيد، شايد در اين ميان طرح و رنگ مورد علاقه و مناسب برای دكوراسيون خانه خود را بيابيد و این کار بتواند کمک زیادی به شما در انتخاب داشته باشد. كاغذ ديواری را در فروشگاه‌های دکوراسیون خانه و دکوراسیون مغازه و هم‌چنين فروشگاه‌هاي اینترنتی می توانید بيابيد. خريد كاغذ ديواري از طريق اينترنت ايده خوبي نيست، زيرا بافت، طرح و رنگ كاغذ ديواری ها در عكس، هرگز مانند آنچه واقعا هستند مشخص نيست. هم‌چنين اگر شما می توانید هنگام مراجعه به فروشگاه نمونه‌ای از گزينه‌های انتخابي خود را به خانه بياوريد و با وسايل و مبلمان خانه‌تان تطبيق دهيد و جلوه آنها را با نورموجود در خانه مشاهده کنید سپس بهترين و مناسب‌ترين گزينه را انتخاب كنيد. در صورتی که اين امكان برای شما در خريد اينترنتی وجود ندارد.شما باید نوع دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی را با سبک مبلمان و کف پوش و متناسب با رنگ وسایل منزلتان انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , کاغذ دیواری ,


يکشنبه 6 خرداد 1397
ن : bamana

اصول طراحی بروشور

بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. تولید کننده یک محصول، باید برای محصولش شیوه استفاده از آن محصول را چاپ کند. بروشور یکی از رایج ترین راه های تبلیغات و بازاریابی است که مجموعه ای از اطلاعات درباره محصولات، مزایا و خدمات شرکت یا سازمان را در بر دارد یا به عبارت دیگر بروشورها ابزاری برای اطلاع رسانی یا همگان سازی خدمات شرکت یا سازمان با متقاضیان هستند.

بروشورها سه وظیفه اصلی را بر عهده دارند :

۱- معرفی محصولات و خدمات

۲- ایجاد سوال در پیرامون خدمات شرکت یا سازمان

۳- پاسخگویی به سوالات متقاضیان

ارائه لوگو:

لوگو در طراحی بروشور یکی از موثرترین عناصر در شناخت هویت برند شماست. لوگو به عنوان سمبل و نشانه گرافیکی در تجارت شما نقش بسزایی را ایفا می کند. استفاده از طراحی لوگوها در آیتم های مختلف تبلیغاتی از جمله بروشور میتواند به عنوان یک ابزار مهم تبلیغاتی و به یادماندنی عمل کند.

هارمونی رنگ ها:

رنگ ها یکی از جذاب ترین و پر معنی ترین عناصر در طراحی بروشورها هستند. ما می توانیم با استفاده از هارمونی رنگ ها ویژگی های مهم بروشور را برجسته تر کنیم و بروشور تاثیرگذارتری را در اختیار داشته باشیم. میانگین زمانی را که ما در اختیار داریم تا مخاطب را جذب کرده، بروشور را برداشته و شروع به مطالعه کند ۲۰ ثانیه است و هر مخاطب تقریبا ۷ ثانیه را صرف نگاه کردن به بروشور می کند. این هارمونی رنگ ها هستند که مخاطب را مجذوب و ترغیب می کند تا زمان بیشتری را صرف دیدن بروشور شما کند. هارمونی و کنتراست رنگ ها در طراحی بروشور کنار یکدیگر تاثیرگذاری و جذب بیشتری را در بر دارد.

عکس ها:

عکس های محصولات یا عکس های مرتبط با بروشور از عناصر مهم در طراحی بروشورها هستند. بروشور خود را با متن ها یا مطالب یکنواخت یا پیوسته، خسته کننده نکنید بلکه با استفاده از عکس ها توجه مخاطب خود را جلب کرده و حس کنجکاوی را در مخاطبانتان نسبت به محصولات یا خدمات خود برانگیخته کنید.

اولویت بندی:

بیشتر مخاطبان در بروشورها ابتدا به تصاویر و عکس ها سپس به مطالب و بعد به جزئیات دقت می­ کنند به همین سبب اطلاعات محصولات و فروش و مطالب مهم تر را برای بهتر دیده شدن در قالب تصویر یا مطلب بیان کنید.

کنتراست:

کنتراست یا تباین در طراحی بروشور تاکید را ایجاد می­ کند. برای مثال اگر می خواهید تیتری را مورد توجه قرار دهید آن را بزرگ یا پررنگ کنید یا بر روی پس زمینه با رنگ متضاد یا معکوس قرار دهید. همین امر باعث می شود تیتر مورد نظر در بروشور مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار بگیرد.

فرمول “کمترین بیشترین است”

فرمول کمترین بیشترین است یکی از مهم ترین قوانین در طراحی بروشورمی باشد. هر چه مطالب در بروشور کمتر باشد جذب بروشور بالاترو انگیزه خواننده بیشتر است. همچنین سعی کنید حداکثر از سه فونت در متن بروشور استفاده کنید و فونت های خوانا را در متن به کار ببرید.

ویرایش:

در متن بروشور پاراگراف ها هر چقدر کوتاه و مختصر باشند بروشور جذاب تری را در اختیار داریم همچنین قبل از اینکه بروشور را برای چاپ بفرستید از یک ویراستار بروشور کمک بگیرید تا هیچگونه اشتباهی در متن یا طرح و چیدمان آن وجود نداشته باشد.

انواع بروشور:

بروشورهای آکاردئونی:

دولت: بروشورهایی با یک خط “ تا ” هستند که به دلیل قابلیت خواندن و حمل راحت و آسان نقش حیاتی تری در تبلیغات تجارت ها دارند.

سه لت: بروشوهایی با دو خط “ تا ” هستند و گزینه ی فوق العاده ای به دلیل داشتن فضای زیاد برای ارائه اطلاعات محصولات دربین بروشورها هستند.

Gate-fold: یکی از ابزارهای جذاب و تاثیرگذاردر تبلیغات شرکت ها این نوع بروشورها هستند گرچه هزینه این بروشورها نسبت به بقیه بروشورها بالاتر است اما درنوع خودش منحصر به فرد و جذاب است.

Z-fold: بروشورهای z-fold چون مانند بروشورهای سه لت دارای دو خط “ تا ” هستند، جز بروشورهای سه لت محسوب می شوند این نوع بروشورها دارای ۶ پنل هستند و به دلیل اینکه با بروشورهای سه لت از نظر قیمت برابری می کنند استفاده از آن ها رایج تر است.

بروشورهای الکترونیکی:

این نوع بروشورها در مقایسه با بروشورهای کاغذی مزایایی مانند: توزیع بیشتر، مخاطبین و هزینه کمتری را دارا هستند.

چاپ بروشور:

بروشورها به دلیل اینکه در بین بی شماری از متقاضیان توزیع می گردد اغلب در تیراژ بالا چاپ می شوند و نسبت به کاتالوگ ها قیمت ارزان تری دارند. برای اینکه مطالعه ی بروشور راحت تر و برای مصرف کنندگان قیمت پایین تری داشته باشد با گرم پایین چاپ می­ شوند. متداول ترین سایز برای چاپ بروشورها A4 وA5 است. در آخرهم باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم که یک چاپ خوب وابسته به یک طراحی خوب است.

حال که با اصول طراحی بروشور آشنا شده اید ما به شما مقاله اصول طراحی کاتالوگ را پیشنهاد می دهیم.




:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , طراحی بروشور ,


پنجشنبه 3 خرداد 1397
ن : bamana

ساندویچ پانل دکوراتیو

در ابتدا باید به توضیح کلمه دکوراتیو بپردازیم.کلمه دکوراتیو به معنای زیبایی و زینت بخشی می باشد و ساندویچ پانل دکوراتیو در واقع ساندویچ پانل هایی هستند که به همین منظور در واقع برای زیبایی سازی و به اصطلاح دکور نماها و ساختمان ها به کار گرفته می شوند.در حال حاضر ظاهر ساختمان ها و نحوه دکور آن امر بسیار ضروری در ساختمان می باشد و شغل های بسیار زیادی پیرامون این مبحث شکل گرفته است.

طراحی دکوراسیون مناسب یک مکان خاص به تخصص در ان مورد نیازمند است زیرا نکات ظریف زیادی رامی طلبد و نبود تخصص می تواند باعث اشتباهات فاحش ی را در این زمینه به بار بیاورد. ساندویچ پانل ها به دلیل داشتن مزایای بسیاری مانند وزن سبک، قیمت ارزان، زیبایی،تنوع بالا در طرح و رنگ، ایمنی ساندویچ پانل و … طبعا مشتری های بساری درزمینه دکوراسیون و زیبایی سازی ساختمان ها دارد.به همین دلیل شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل، این مضوضوع را در نظر گرفته و محصولات خود رابا طرح ها و رنگ های گوناگون وارد بازار فروش می کنند.

وجود رنگ ها و طرح های مختلف ساندویچ پانل ها دست طراحان دکور را برای استفاده های مختلف در جاهای مختلف باز می گزارد. از دیگر ویژگی های خوب ساندویچ پانل در زمینه دکوراسیون کاربرد ان در جاهای متفاوت ساختمان است.دیوار ها وسقف ها، سقف ها، زیرزمین و …. همه را ساندویچ پانل می تواند پوشش دهد و زیبایی خاصی به آن ببخشد. پوشش داخلی و خارجی ساختمان، سقف کاذب، پوشش دیوار های داخلی و خارجی، پارتیشن بندی، انواع کانکس ها و سرویس های بهداشتی همه جزو موارد استفاده از ساندویچ پانل است.از حیث زیبایی و استحکام این نوع ساندویچ پانل ها در قسمت روی خود ۲ میلی مترفرورفتگی ایجاد می کنند.

ساندویچ پانل دکوراتیو هم سبک بوده و هم دارای خاصیت ضد ضربه می باشد وهمین خصوصیت اهمیت این دو محصول را دو برابر می کند.مقاومت در برابر آسیب هایی مانند خوردگی، رطوبت، حرارت و پوسیدگی باعث کاهش زیادی از هزینه ها و قیمت ها می شود. و همین طور به لحاظ بهداشتی و تمیزتر بودن این محصولات ستفاده از ان به جای دیگر محصولات مقرون به صرفه تر و مناسب تر است. از دیگر مزایای ساندویچ پانل های دکوراتیو می توان به جابه جایی و حمل و نقل آسان و نصب آسان آن اشاره نمود. به دلیل ضخامت کم این محصول نسبت به بقیه محصولات فضای مفید بیشتری در اخیار ما قرار دارد. و به دلیل عایق بودن ان از دیگرمزایای این ساندویچ پانل می توان به صرفه جویی در انرژی نیز اشاره نمود.

درحال حاضر در کشور این نوع ساندویچ پانل ها دارای خط تولید خود بوده و مشتریان بسیاری دارد.شرکت ها و کارخانجات بزرگ برای جلب مشتریان خود انواع ساندویچ پانل های دکوراتیو را در رنگ و طرح های مختلف ارائه می دهند. ویژگی هایی چون طول و عرض،ضخامت، رنگ، وزن و … ساندویچ پانل ها همگی در کارخانه های تولید آن مورد بررسی قرار می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در این زمینه و خرید می توانید با ما تماس بگیرید.ما شما را از قیمت ساندویچ پانل ها، این نوع ساندویچ پانل و انواع دیگر اگاه می نماییم.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ,


پنجشنبه 3 خرداد 1397
ن : bamana

نکات ممنوعه در طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای یکی از مهم ترین عناصر در تبلیغات و برندینگ می باشد. همچنین از اهمیت بالاتری نسبت به سایر عناصر موثر در تبلیغات مانند: کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، ست اداری و… برخوردار است. گاهی اوقات نادیده گرفتن اهمیت بالای این نوع طراحی خسارت های جبران ناپذیری را به برند وارد می کند. به همین دلیل طراحی لوگو نه تنها باید بدست متخصص سپرده شود بلکه باید طراح لوگو با علم روانشناسی آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند لوگویی طراحی کند که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

عدم شناخت کامل برند:

طراحی لوگو حرفه ای باید هدف و شعار برند را در بطن خود داشته باشد. طراح باید قبل از شروع طراحی لوگو چند جلسه با مدیران برند یا شرکت نشست داشته باشد تا شناخت کامل ، دقیق و درستی از برند پیدا کند و پیام یا هدف برند را به درستی در لوگو طراحی کند. باید بدانیم که هر چقدر زمان بیشتری قبل از شروع طراحی لوگو در راستای کسب اطلاعات و شناخت برند صرف کنیم. نتیجه مطلوب تری را کسب خواهیم کرد.

استفاده از فونت های استاندارد و معمول در طراحی لوگو:

ساده گرایی یکی از مهم ترین اصول در طراحی لوگو می باشد. اما گاهی اوقات طراحان تازه کار برای رعایت این اصل مهم از فونت های بسیار معمولی مانند : Arial و Roman استفاده می کنند. باید توجه داشه باشیم که این نوع از فونت ها در بسیاری از لوگوهای دیگر استفاده شده است و نتیجه نامطلوبی در خروجی لوگوی شما خواهد گذاشت همچنین از منحصر به فرد بودن طرح می کاهد.

استفاده از حروف اختصاری بی معنا در طراحی لوگو:

یکی از رایج ترین و موثرترین روش ها برای سرعت بخشیدن به ثبت لوگو در ذهن مخاطب استفاده از حروف اول نام برند یا شرکت می باشد اما چیدمان یا طراحی این حروف در کنار یکدیگر باید به گونه ای باشد که معنای خاصی را به مخاطبان القا کند در غیر این صورت لوگوی طراحی شده خالی از هرگونه ارزش می باشد.

نداشتن اختیار کامل طراحان لوگو:

طراحان لوگو با بدست آوردن سلیقه مشتریان همراه با دانش و تخصص خود به بهترین نحو شروع به طراحی می کنند. اما متاسفانه گاهی دخالت بی جا کارفرمایان باعث می شود طرحی مطابق با سلیقه مشتریان طراحی شود اما تخصص ، اصول و استانداردهای جهانی در این لوگو دیده نمی شود. به همین دلیل به عنوان کارفرما از صفر تا صد طراحی لوگو را به طراحان متخصص و ماهر بسپارید و به عنوان یک مخاطب به لوگو نگاه کنید.

استفاده از برنامه های طراحی پیکسلی:

آخرین مرحله در طراحی لوگو پیاده سازی و اجرا لوگویی است که طراح بر روی کاغذ طراحی کرده است. نرم افزاری که طراح برای طراحی لوگو استفاده می کند باید تا حد امکان برداری باشد تا با تغییر مقیاس و کوچک یا بزرگ کردن لوگو ، پیکسل های زائد اطراف آن وجود نداشته باشد.

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد استفاده نکردن و رعایت این نکات ممنوعه در طراحی لوگو ، لوگویی جذاب ، منحصر به فرد و زیبا در اختیار ما قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , طراحی لوگو ارزان ,


يکشنبه 30 ارديبهشت 1397
ن : bamana

طراحی لوگو هندسی

زمانی که زبان قاصر به برقراری ارتباط است از علائم ، اشکال ، نماد ، نشانه و عناصر بصری استفاده می شود. هدف اصلی از لوگو ،یا به عبارتی یکی از کاربردهای طراحی لوگو انتقال سریع معانی و مفاهیم به بیننده می باشد. در دنیای امروزی ، هر نشانه کاربرد خاصی دارد.

آرم های هندسی اغلب از اشکال اساسی فراتر می روند تا داستان نام تجاری را به خوبی بیان کنند. اشکال هندسی قرن ها در هنر وجود داشته اند . طراحان باستان تصور می کردند که چگونه شکل ها و الگوهای هندسی می توانند تصاویر بصری اصول ریاضی را که دنیای ما را تشکیل می دهند ارائه دهند و از آن ها برای برقراری ارتباط اندیشه های مهم در مورد علم، هنر، مذهب و بشریت استفاده کنند.

انتقال معانی و مفاهیم از طریق نمادها و اشکال سابقه طولانی در زندگی بشر دارد. امروزه نیز برای نشان دادن مفاهیم مثلا رستوران یا پمپ بنزین در مسیر، از اشکال مختلفی استفاده می شود. علائم راهنمایی و رانندگی نیز خود گویای این مطلب است که اشکال در القای مفاهیم نقش بسیار عمده ای را بازی می کنند و هرچه ساده تر باشند و مفهوم واضح تری را در عین سادگی منتقل نمایند، ارزش بیشتر را دارا هستند.

نشانه ها یا نمادها یا علائم معنی دار همواره درون شکل هندسی قرار دارند و باید اذعان داشت که حروف نیز که خود از تغییر شکل اشکال و فرم ها به وجود آمده اند، از درون چند شکل هندسی دایره مثلث و مربع قابل تعریف می باشند. زمانی ‌که یک فرد با رنگ‌ها و شکل های متفاوت روبرو می گردد ، بصورت ناخودآگاه تحلیل اطلاعات در مغز وی بالا می‌رود. طراح لوگو با انتخاب اشکالی که پاسخی درخور به سوالات ناخودآگاه مغز مشتریان است لوگو را جذاب طراحی می کند. مغز آدمی به شکل حیرت انگیزی توانایی به خاطرسپاری شکل ها و فرم ها را دارد ، و این پایه یادگیری بشر است. جالب است بدانید هرچه فرم متمایز تر باشد در بلندمدت بیشتر در ذهن باقی می‌ماند .

  • دایره‌: دایره‌ ، نمادی از ثبات و سرسختی است.
  • مثلث: مثلث، حاوی پیام پویایی است. مثلث عموما در لوگوهایی مرتبط با علوم و مذاهب و فعالیت های قانونی برای القای حس قدرت به کار رفته است . شکل مثلث اغلب در لوگوی شرکت‌هایی که در مارکت مردانه فعالیت دارند دیده میشود.
  • مربع‌: مربع شکلی خشک و سخت است که توازنی قابل‌اعتمادبین خطوط عمودی و افقی ایجاد نموده‌ است . در طرحی لوگو در به‌کارگیری مربع بایستی دقت زیادی صرف نمود ، زیرا بدون رنگ‌بندی، سایه و سایر جلوه‌های بصری، این شکل می‌تواند کسالت آور باشد.
  • منحنی‌: منحنی، منتقل کننده واکنشی مثبت و آرامش زا است . معمول منحنی می تواند مظهر حساسیت به عشق، دوستی، حمایت، حفاظت و محبت باشد. منحنی القاکننده حرکت است.
  • خط عمودی: خط عمودی نمادی از ثبات و قدرت است. خط عمودی ظریف ، نشان قدرت و حرفه‌ای بودن است. در طراحی لوگو حرفه ای ، از این مدل در لوگوی شرکت‌هایی که در بازار رقابتی فعالیت دارند، در جهت القا اعتماد و بهره‌وری استفاده می گردد . اما تا حدی خط عمودی کمی تهاجمی و سلطه‌گر نیز نمایش می یابد .
  • خط افقی: خط افقی نمایش دهنده مفاهیم آرامش، سکوت و سکون است. آرامش در خطوط افقی بر تسکین شرایط تاکید دارد. یک خط افقی می‌تواند اعتماد را منتقل و سیگنال های منفی پیام منعکس شده شده از خطوط عمودی و مورب را خنثی کند .
  • خط زاویه دار: خط زاویه دار ( مورب ) بیانگر حس سرعت است. هنگامی‌که یک لوگو دارای خط مورب باشد، لوگو پیام سرزندگی ، نشاط و فعالیت خواهد بود . همچنین یک پیام خطر در خط مورب نیز پنهان می‌باشد، زیرا نماینده عدم ثبات و ریسک خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,


پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
ن : bamana

انواع موتور برق

موتوربرق هادس (۳ کیلووات HADS 4000):

صدای زیاد موتور برق از معایب موتور برق ها محسوب می شود که در موتور برق های هادس (HADS) با به کارگیری از تکونولوژی جدید نظیر بهینه سازی موتور و عایق کاری آن این مشکل رفع شده است. شما جهت مشاوره و خرید موتور برق ، موتور برق بنزینی هادس با مجموعه آریان صنعت (تنها نمایندگی فروش موتور برق ارزان با بهترین متریال روز دنیا با برند هادس در کشور می باشد.) تماس بگیرید.

معرفی موتور برق ۳ کیلووات HADS 4000:

بی شک پرمصرفترین موتور برق بازار این موتور برق است در همین راستا HADS4000 بهترین متریال را برای محصولات خود در نظر گرفته و به خاطرآسودگی خیال مشتریان ۱ سال گارانتی و ۶ سال وارانتی واگذار میکند HADS4000 همراه با چرخ دسته و صفحه دیجیتال رنگی نسل جدید و سیستم تثبیت برق اتوماتیک ظرفیت باک ۳۵ لیترمصرف سوخت:۱٫۵ الی ۲ لیتر در ساعت با توان ۷۰درصد۲٫۵ الی ۳ لیتر در ساعت با حداکثر توان

اجزای تشکیل دهنده موتور برق:

1- موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد

2- سیسنم سوخت : یک باک می باشد که برای سوخت موتور مورد استفاده قرار می گیرد

3-سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از سیستم خارج می شود و ظیفه تبدل AC به DC و بلعکس را بر عهده دارد

4- روغن : بخاطره کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می رسد.




پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
ن : bamana

طراحی لوگو گروه رادیس

کلمه رادیس در زبان یونانی به معنای پرگار است و کار این شرکت کارهای ساختمانی میباشد . به لوگو دقت کنید کلمه ی A به شکل پرگار است و D به شکل نقاله و این کار هم توسط طراحان حرفه ای مائده دیزاین طراحی شده .

این لوگو با روش لوگو ترکیبی طراحی شده .

طراحی لوگو برای تمام سلایق توسط طراحان مائده دیزاین .

برای آشنایی با نکاتی از طراحی لوگو به این لینک مراجعه کنید.

شما با داشتن یک لوگو خوب میتوانید وجهه شرکت خود را بالا ببرید، پس برای سفارش لوگوی خود عجله نکنید و لوگویی که در خور شرکت شماست سفارش دهید.

برای مشاوره با ۱۷۷ ۴۸۶ ۶۶ – ۰۲۱ و یا ۲۳۵ ۴۸۶ ۶۶ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید




:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,


پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397
ن : bamana

ساندویچ پانل پلی اورتان

ساندویچ پانل پلی اورتان از دو لایه ورق تشکیل شده است که هسته ساندویچ پانل را پوشش می دهند. عایق پلی اورتان ( B2 PIR کندسوز) و پلی اورتان B3 فوم معمولی ساندویچ پانل متشکل از دو لایه ورق فلزی گالوانیزه یا آلوزینک پیش رنگ شده از یک طرف و پرایمر کوره ای از طرف دیگر که بین آن ها عایق فوم پلی اورتان با ضخامت های مختلف ۴- ۵- ۶ - ۸ -۱۰- ۵/۱۲ و ۱۵ سانتی متر می باشد.
مانند سایر ساندویچ پانل سقفی و دیواری در سقف ها و دیوارها به کار برده می شوند و عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به شمار می آیند و بهره وری انرژی را افزایش می دهد و همچنین خواص مکانیکی و حرارتی آن، آن ها را در رده بهترین ساندویچ پانل ها قرار داده است.
فوم پلی اورتان به دو نوع (PIR کندسوز) و پلی اورتان معمولی B3 دسته بندی می گردد. و برخی شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل از عایق پلی استایرلن جهت عایق استفاده می کنند. که کیفیت و بازدهی مناسب را نسبت به فوم پلی اورتان ندارد.

PIR در زمان آتش سوزی قطره های آتش زا و یا ذرات شعله ور را ایجاد نمی کند و سبب گسترش آتش نمی شود. دمای اولیه ی مورد نیاز شعله کشیدن PIR از PUR بالاتر است . بعد از تماس با شعله مستقیم PIR بلافاصله خاموش شده و سبب گسترش آتش نمی شود و این در حالی است که EPS یا دیگرعایق های آلی خیلی زودتر مشتعل می شوند.

مزایای ساندویچ پانل پلی اورتان:

  • وزن بسیار پایین داشته و سبک وزن هستند
  • مایعات را به خود جذب نمی‌کنند و ضد آب هستند
  • دوام و عمر بالایی دارند
  • به دلیل مصرف پایین انرژی در فرایند تولید آن هزینه تمام شده به شدت پایین می‌آید
  • عدم خوردگی توسط حشرات و مقاوم در برابر آب و آتش
  • تنوع زیاد و مشتری پسند بودن
  • نصب و راه اندازی آسان
  • چسبندگی فوق‌العاده بالا با انواع سطوح مختلف
  • حفظ قابلیت انعطاف در دامنه وسیع دمایی
  • جهت ایجاد طرح‌ها و جلوه‌های زیبا و طبیعی در سبک‌های معماری مدرن برای معماران و سازندگان
  • قابلیت ترمیم‌پذیری ، عدم تغییر رنگ و ترک خوردگی با گذشت زمان
  • نصب سریع و آسان در کوتاه ترین زمان ممکن (بدون جابجایی وسایل محل مورد نظر)
  • عدم انتشار گاز سمی در هنگام آتش سوزی


:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل پلی اورتان , ساندویچ پانل ,


سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
ن : bamana

تاثیر گیاهان در دکوراسیون داخلی

اگر در شهرهای پرجمعیت و آلوده زندگی می کنید و از آلودگی هوا خسته شده اید و همچنین به فکر سلامت خود و خانه خود هستید ما به شما پیشنهاد استفاده از گیاهان تزیینی در منزل را می دهیم. اینطور شما با یک تیر چند نشان می زنید. هم هوای منزل خود را مطبوع نگه میدارید و هم دردکوراسیون داخلی منزل خود تغییری مثبت و جذاب ایجاد کرده اید.

برخی از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه شما را تمیز و تصفیه می‌کنند. پس چه بهتر که سراغ آن ها بروید و در عین حال از زیبایی، طروات و تازگی‌شان در دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید. خوشبختانه برخی از گیاهان آپارتمانی در پاکیزه کردن هوای خانه نقش موثری دارند. پس خوب است تعدادی از آن ها را بشناسید و با توجه به فضای خانه و توان نگهداری‌تان از چندین گلدان مختلف استفاده کنید یا دست کم دو گلدان داخل خانه داشته باشید. گل‌ها به یک اتاق زندگی می‌بخشند و حال و هوا و جو آن را بهبود می‌دهند.

هر موقعی که شما وسیله ی جدیدی برای خانه خود می خرید همراه با آن ماده شیمیایی جدیدی را هم وارد منزل می کنید. این مواد شیمیایی آلی فرار درصد زیادی از آلودگی هوای داخل خانه را تشکیل می دهند. حتی زمانی که شما نمی توانید بوی آنها را استشمام کنید، مواد شیمیایی فرار هوا را به مقدار کافی آلوده می کنند تا باعث تحریک دستگاه تنفسی و اغلب سردرد شما می شوند. اما وجود گل و گیاه آپارتمانی و گیاهان خانگی در منزل بعنوان یک پادزهر عمل می کند و با شکستن پیوند بین مواد شیمیایی فرار آن ها را بعنوان غذا مصرف می کنند در نتیجه بسیاری از موادی که باعث آلوده شدن هوای داخل خانه می شوند از بین می روند.

مکان هایی که معمولا افراد بیشتر در آن حضور دارند از اهمیت بالاتری برخوردار است مانند اطراف تلویزیون، میز کامپیوتر یا اتاق خواب. گل‌ها ممکن است بخشی از چیدمان یک میز باشند و یا برای تزئین بالای شومینه استفاده شوند. از گل‌ها می‌توان به‌عنوان المانی مکمل یا اصلی در دکوراسیون داخلی استفاده کرد و در هر دو نقش عالی ظاهر می‌شوند. با این اوصاف، گل‌ها برای لذت بردن و تحسین کردن به وجود آمده‌اند. آن‌ها طبق سفارش طبیعت برای هر مناسبتی طراحی می‌شوند و نیازمند یک جای باشکوه و در خور در دکوراسیون داخلی هستند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله گیاهان گلدانی در طراحی دکوراسیون منزل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: تاثیر گیاهان در دکوراسیون داخلی , گل , گیاه , دکوراسیون داخلی ,


سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
ن : bamana

ریدیزاین (طراحی مجدد لوگو) چیست؟

بازاریابان معتقد هستند که لوگوهایی که برای یک شغل یا یک نام طراحی می شوند دارای موجودیت ویژه هستند و برای آنها موجودیت ویژه ای تعریف می شود. هنگامی که تغییراتی در علاقه مصرف کننده به وجود می آید یک موج تغییر طراحی لوگو درشرکت ها ایجاد می شود.

مشهورترین برندهای جهان با هدف تحول و پیشرفت بیشتر در زمینه کاری خود به فکر طراحی لوگوی مجدد و مدرن سازی لوگوی قبلی خود که سازگار با جوامع فعلی و تفکرات امروزی باشد می افتند. فرایند طراحی لوگو هرچقدر هم حرفه ای و تخصصی طی شده باشد با گذر زمان دچار فرسودگی و کاهش جذابیت و تاثیرگذاری بر مخاطبان می شود.

ممکن است دلایل زیادی برای طراحی مجدد یک آرم وجود داشته باشد برای مثال ممکن است یک محصول خاص در سطح بالایی به فروش برسد همچنین در زمانی که شرکت ها تحت ادغام هستند برای وب سایت خود نیاز به یک لوگوی جدید دارند.

مواردی که باید در طراحی مجدد یک لوگو مدنظر قرار داد :

  • نیاز نیست همه عناصر لوگو تغییر کنند و دقت کنید بخش هایی که نیاز به تغییر دارند را ریدیزاین کنید.
  • یک لوگو هویت اصلی یک سازمان است و باید این هویت همیشه ثابت بماند و در طراحی مجدد اصل و کلیت لوگو نباید تغییر زیادی داشته باشد .
  • در عین حال که لوگوی جدید باید جذاب تر باشد باید ذهنیت و لوگوی قبلی را به تصویر بکشد.
  • در ریدیزاین و یا طراحی لوگوی مجدد نباید لوگو را پیچیده تر و نامفهوم کرد .


گاهی اوقات طراحان در طی مرحله ریدیزاین لوگو بزرگترین اشتباه را مرتکب می شوند و این آن است که آن ها نظر سفارش دهنده را دخالت نمی دهند. دقت کنید عناصر قدیمی لوگو دست نخورده باقی بماند.

لوگوی اصلی چیزی است که مردم خواهان آن هستند. لوگوی اصلی ممکن است جذاب باشد اما به محض آنکه شما آن را مجدد طراحی می کنید توجه مخاطب را از دست می دهد.

نتیجه گیری:

به طورکلی این کاملا قابل درک است که طراحی یک آرم مناسب برای یک شرکت نیاز به زمان دارد و گاهی اوقات نیاز به تغییر آن نیز داریم. در حوزه گرافیک و تبلیغات مدرنیته کردن یک لوگو امریست غیرقابل جایگزین و هدف اصلی از طراحی لوگو و بازسازی مجدد لوگو دست یابی به بالاترین نقطه جذب و تاثیرگذاری برمخاطبان می باشد.

در چه صورت باید طراحی لوگوی مجدد (ریدیزاین) انجام داد؟

  • افت نرخ تبدیل
  • کاهش فروش
  • طراحی که جذاب نباشد
  • وبسایت با مرورگرهای متفاوت سازگار نباشد
  • عدم هماهنگی با برند شرکت
  • پیشرفت رقبا
  • نداشتن رتبه در گوگل
  • مدیریت محتوای قدیمی سایت

برای مطالعه بیشتر به مقاله ریدیزاین مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , ریدیزاین , طراحی مجدد لوگو ,